dijous, 30 d’octubre del 2014

Idees de trapillo

Hola!!
En aquesta entrada us vull ensenyar idees per la casa, per decorar en "trapillo", la veritat que no tinc més coses per que no tinc lloc on posar-les!!


De cortines n'he fet vàries, aquestes són molt simples, tallar les tires, cosir-les a unes altres transversals i fer uns quants nusos de frare o trenes diferents per les tires, això al gust de cadascú! són molt divertides i originals! animeu-vos a fer-les!. També les he fet amb tires de trapillo, però amb nusos de macramé, el resultat es molt bonic, ja us les ensenyaré.
Els preciosos dibuixos de la paret són de: "el hombre hinvierno"  un gran amic meu i millor persona, us deixo enllaç perque disfruteu de les seves obres, la seva web aquí.

Les cadires són reciclades de casa la mama! Les fredes cadires de cuina s'ha convertit amb càlides cadires del menjador! Primer eren sense coixí, però vaig fer coixins pel sofà i amb el que hem va sobrar vaig fer uns coixins, és molt més còmode i divertides!
Catifes diferents, la primera es la del bany, amb tires passades per una malla, és molt divertit fer-les així, però molt entretingut! La rodona esta teixida diferent: primer vaig fer una trena molt llarga amb retalls de samarretes velles i desprès es teixeix amb ganxet posant la trena entremig del punt, es una mica difícil d'explicar amb paraules,  algun dia  faré un tutorial amb fotos.

El cistells quadrats raconers són genials per aprofitar espai i per posar els trastets que sempre estan pel mig!!

 A veure si hem podeu donar més idees per la casa!!


2 comentaris:

  1. Bravo!!! La cortina queda preciosa!! Una abraçada
    # has rebut el meu missatge via google+? Es que no n'estic segura...

    ResponElimina